مـنـتـديــات ايــجـى اونــــلايــن
السلام عليكم
بص يا عمنا انت هتسجل هتبقى صحبى و حبيبى و كفائة مش هتسجل هعصرك و أجيب منك أعضاء كتاكيت دوس على التسجيل تحت و اوعى تنسى لما تسجل تروح لأيميل الاشتراك اللى انت كتبته علشان تفعل اشتراكك وتشارك معانا انما بقى لو كنت مشترك معانا فعلاً يبقى دوس على دخول و اتمنالك الاستمتاع بالمنتدى ...

من هنا<<<<<<<<<<<<<<
السلام عليكم
بص يا عمنا انت هتسجل هتبقى صحبى و حبيبى و كفائة مش هتسجل هعصرك و أجيب منك أعضاء كتاكيت دوس على التسجيل تحت و اوعى تنسى لما تسجل تروح لأيميل الاشتراك اللى انت كتبته علشان تفعل اشتراكك وتشارك معانا انما بقى لو كنت مشترك معانا فعلاً يبقى دوس على دخول و اتمنالك الاستمتاع بالمنتدى ...

من هنا<<<<<<<<<<<<<<
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالمجلةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكتة القرد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
NooR
اونلاين مشارك
اونلاين مشارك
NooR

الجـنس : انثى
الـبـلـــد : مصر
الـمهنـة : غير معروفة
النقـــــاط : 5591

نكتة القرد Empty
مُساهمةموضوع: نكتة القرد   نكتة القرد Empty29/4/2009, 3:09 am

مرة واحد ماشى لقى قرد فسال شرطى كان ماشى اودى القرد دى فين قاله وديه حديقة الحيوان فوداه جى ثانى يوم معدى امام الشرطى ومعاه القرد قاله الشرطى انا مش قلتلك امبارح وديه حديقة الحيوان قاله امبارح وديته حديقة الحيوان قلت النهردة اوديه السيما اشجب :cheers: :lol: اضحك
Ana Eman
اونلاين جديد
اونلاين جديد
Ana Eman

الجـنس : انثى
الـبـلـــد : مصر
الـمهنـة : غير معروفة
النقـــــاط : 4683

نكتة القرد Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكتة القرد   نكتة القرد Empty4/8/2011, 4:31 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جامده

نكتة القرد